• Програма
  • Резултати
  • Попълване на талон
  • Правила
  • Видове залози
  • Често задавани въпроси
    • Общи правила


      1. Крайният срок за приемане на залози е до старта на съответната среща. Всяка среща продължава 120 секунди.
      2. Залози се приемат за срещата, активна в централната компютърна система на организатора в момента на приемане на залога.
      3. Максималният брой голове, които могат да бъдат отбелязани в една среща е 4.
      4. Отборът, записан отляво в програмата, е домакин, а отборът, записан отдясно в програмата - гост.
      5. При залог на повече от една срещи (маркиране в поле "Брой срещи” на талона), участникът залага за активната в момента на приемане на залога среща и следващите срещи, в зависимот от броя, който е избрал. За всяка среща, участникът получава отделна квитанция за потвърждение на залога.
      6. Залози се приемат само за срещите от текущия ден. Не може да се залага за срещи от следващия ден.
      7. В случай на вярно предвиждане, печалбите на участниците се изчисляват на база коефициента, валиден в момента на приемане на залога.
      8. Коефициентите се визуализират на телевизорите, инсталирани в букмейкърските пунктове, в интернет сайта на дружеството и се отпечатват на квитанцията за потвърждение на залога.
      9. При отлагане на срещата, Еврофутбол определя дали залозите за нея остават валидни или се определят за познати с коефициент "1".
      10. Печалбите на участниците се определят на база официалните резултати, обявени в интернет сайта на дружеството.
      11. Минималният залог за една квитанция е 1,00 лв., максималният – 300 лв.
      12. Максималната печалба от една квитанция за потвърждение на залога с предвиждания за виртуален футбол е 300 000 лева.
    • Краен изход

       
      Краен изход – участникът трябва да предвиди изхода от среща (1, Х, 2). При залог за Краен изход, може да се използва двоен и троен знак.
    • Двоен шанс

       
      Двоен шанс - при залог за Краен изход, участниците могат да използват и предвиждането Двоен шанс. Вариантите за това предвиждане са три (1Х, 12, Х2).
    • Първо полувреме/краен изход (ПП/КИ)

       
      Първо полувреме/краен изход (ПП/КИ) – участникът трябва едновременно да предвиди изхода от първото полувреме и крайния изход от срещата.
    • Точен резултат

       
      Точен резултат – участникът трябва да предвиди точния резултат за срещата. Възможните варианти за предвиждане са отпечатани на талона и са съобразени с правилото, че максималният брой голове, които могат да бъдат отбелязани в една среща е 4.
    • Сбор голове (под/над)

       
      Сбор голове (под/над) – участникът трябва да предвиди, дали общият сбор от головете, отбелязани в срещата, ще бъде по-малък или по-голям от 2,5 гола.
    • Сбор голове (точен брой)

       
      Сбор голове (точен брой) – участникът трябва да предвиди общия сбор от головете, отбелязани в срещата. Възможните варианти са 1, 2, 3 и 4. Ако участникът желае да заложи, че в срещата няма да бъде отбелязан гол, може да заложи за точен резултат 0-0.
    • Първи голмайстор

       
      Първи голмайстор – участникът трябва да предвиди футболиста, който ще отбележи първия гол в срещата. Може да се залага за Д6, Д7, Д8, Д9, Д10, Д11, където с Д е обозначено, че се залага за футболист от отбора – домакин, а цифрата обозначава номера на играча. Аналогично за играчите на госта може да се заложи чрез полета Г6, Г7, Г8, Г9, Г10 и Г11.
    • Кой отбор ще отбележи първи гол?

       
      Кой отбор ще отбележи първи гол? – участникът трябва да предвиди кой отбор ще отбележи първия гол в срещата.
    • Секунда на първи гол

       
      Секунда на първи гол – участникът трябва да предвиди, в кой от посочените интервали ще бъде отбелязан първият гол в срещата.
    Изтегли "Общи правила"
    Изтегли "Указания за залагане"
    ©2007-2017 г. Еврофутбол ООД. Всички права запазени!  Държавна комисия по хазарта